sobota, 4 czerwca 2016

My photoshoot by Artfotomodels - part 3

Hej kochani ;) Jak Wam mija weekend? Jestem szczęśliwa, że ostanie moje sesje w studiu tak Wam się spodobały ;) Dziś chciałabym przedstawić Wam moją kolejną sesję zdjęciową, która odbyła się w studiu w Częstochowie. Mam słabość do ubrań z motywem wilków, ponieważ są tak oryginalne i ciekawe. Założyłam top z namalowanym wilkiem a do tego moje ulubione szorty. Zdjęcia wykonane są przez Artfotomodels. Jak Wam się podoba moja nowa sesja zdjęciowa?

Hey mu sweeties? How you pass the weekend? I am happy that my last photo session in the studio so you liked ;) Today I would like to show my next photoshoot, which took place in a studio in Czestochowa. I have a weakness for clothes with a theme of wolves, because there are original and interesting. I'm wearing top of the painted wolf and to my favorite shorts. These photos taken by Artfotomodels. How do you like my new photo session?




                                                                          My instagram
https://www.instagram.com/fashion_by_anna_zarzycka/
 

Follow Fashion

30 komentarzy:

  1. You look beautiful! Looks like it was a fun photo shoot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your look, amazing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot, my dear :)

    Amazing photos!!! You look super pretty :D

    NEW BRANDING POST | Enjoy this SURPRISE for you.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło! Miłej niedzieli!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. So nice pics dear ;)

    www.myglampond.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło super ;) podobają mi się zdjęcia. I masz takieee długie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba! takie sesje w studiu to świetny wybór.
    ostatnio czytałam 2 książki, w których ważną rolę odegrały właśnie wilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful pictures! Your legs look so endless!!
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny motyw na koszulce :) Zdjęcia super, pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome tee...I love wolf print too. you always look fantastic!
    your legs are so long!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalny look ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You look absolutely great Anya!
    Kisses

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You're really pretty & these pictures are amazing, I also love your shirt! xx

    113-things-to-say.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely pics…
    nice job
    kiss from MM
    http://maysesmodamour.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się motyw na koszulce! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous! Your style is stunning!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję <3 Thank you so much <3

    OdpowiedzUsuń